آی آر دکوراسیون

آی آر دکوراسیون را همیشه به خاطر بسپارید و از اطلاعات آن برای آرامش روحی و جسمی خود استفاده کنید ....

آی آر دکوراسیون

آی آر دکوراسیون را همیشه به خاطر بسپارید و از اطلاعات آن برای آرامش روحی و جسمی خود استفاده کنید ....

وظایف دکوراتور داخلی در طراحی خانه

یک دکوراتور داخلی خدماتی از جمله: تغییر ظاهر و سبک و تزئین آیتم‌ها و اشیاء را پس از تکمیل کار طراح داخلی انجام می‌دهد. این نقش، در صنعت طراحی داخلیطراحی خانه ویلایی یشتر از همه دچار درک اشتباه می‌شود. یک دکوراتور هیچ مشاوره‌ای در زمینه فضا، پیکربندی سازه‌ای یا تناسب آن ارائه نمی‌دهد. ممکن است یک معمار و یا یک طراح داخلی، خدمات یک دکوراتور را ارائه دهند اما یک دکوراتور نمی‌تواند خدمات یک معمار یا طراح داخلی را ارائه بدهد.

در رابطه با این نقش ابهاماتی وجود دارد که احتمالاً بیشتر به این دلیل است که دکوراتورهای داخلی اغلب اوقات در مجلات و انتشارات به عنوان طراح داخلی توصیف می‌شوند. SBID بیشتر در حوزه فعالیت‌های بیزنس با بیزنس کار می‌کند و حرفه دکوراتور داخلی را به رسمیت نمی‌شناسد.

تفاوت‌های بین المللی در عناوین و مسئولیت‌های یک طراح داخلی

در خیلی از کشورها، شغلی که در انگلیس به آن طراح داخلی گفته می‌شود، دکوراتور داخلی نامیده می‌شود، هرچند ممکن است نتیجه کار این دو یکی باشد. به دلیل عدم وجود شفافیت در زمینه نقش طراح داخلی در سراسر دنیا و با توجه به این که به کار بردن اصطلاح “معمار داخلی” در انگلیس و خیلی از کشورهای دیگر ممنوع است، SBID تعریف حرفه طراحی خانه را شفاف سازی کرده و همچنان به تلاش برای به رسمیت شناختن این عنوان ادامه می‌دهد.

دکوراسیون اتاق خواب یا دکوراسیون خانه یا اتاق نشیمن ، هر اتاقی کاربرد و مخاطب خاص خودش را دارد. انتخاب های شما در طراحی دکوراسیون خانه ، باید تا بیشترین حد ممکن، بازتاب دهنده ویژگی های کاربران اتاق باشد.

اتاق های خانه‌ی شما باید تکمیل کننده شخصیت افرادی باشد که از آن‌ها استفاده می‌کنند. برای مثال، اگر در فضای انتخابی شما قرار است  مهمانی شام دوستانه یا کاری برگزار شود، روش کار و هدف دکوراسیون خانه ایرانی نسبت به زمانی که فضای انتخابی اتاق نوزاد، یا اتاق بازی است، متفاوت است. همچنین اگر خود ‌شما تنها کاربر اصلی اتاق هستید، ممکن است در استفاده از چهارچوب‌های شخصی احساس آزادی عمل بیشتری داشته باشید و نگران نگاه دیگران نباشید.

نقش کاربرد فضا در دکوراسون خانه
  

پاسیو در دکوراسیون منزل

  • پاسیو بهترین مکان برای ساختن یک منظره ی زیبا و دل انگیز می باشد و نقش مهمی در دکوراسیون منزل شما دارد. پس سعی نکنید با گل ها و درخچه های مصنوعی خود را از داشتن یک محیط با طراوت و لذت بخش محروم سازید اگر حوصله و فرصت مناسبی برای رسیدگی به گل های طبیعی را ندارید از نوع کم آب و مقاوم آن بهره ببرید.
  • در پاسیو یا گوشه ای از پذیرایی تان می توانید از آب نماهای برقی یا با تعبیه حوضچه کوچک و قرار دادن یک آب فشان، آهنگ صدای آب را در فضای بسته ی منزل تان طنین انداز کنید تا دکوراسیون منزل ایرانی برایتان محیطی نشاط بخش نمونه ای از آواز طبیعت را یاد آور شود. این آب نماها در اندازه های متفاوتی می باشند حتی با تهیه کوچکترین آنها فضای اطراف شما را خاص و دیدنی خواهد کرد.
پاسیو در دکوراسیون منزل

برای طراحی  دکوراسیون اتاق کودک سعی کنید خارج از کلیشه‌ها فکر کرده و از ایده‌های جدید فرار نکنید. توصیه می‌شود، ابتدا یک سبک بخصوص را انتخاب کرده و پس از قرار دادن اشیا و اسباب اثاثیهٔ اصلی، روی جزئیات و نکات تزئینی تمرکز نمایید. به عنوان مثال یک تخت‌خواب برای دکوراسیون اتاق خواب کودک با طرح خانه‌های جنگلی و پس‌زمینه‌ای از تصاویری که یک آلاچیق را تشکیل می‌دهند برای تداعی حس و حال قرار گرفتن در یک شرایط جنگلی بسیار مناسب خواهد بود..

 ایده های زیادی وجود دارد تا دک.راسیون اتاق کودک خود را منحصر به فرد کنید. سعی کنید از علایق فرزندانتان کمک بگیرید. سلیقه و خصوصیات فرزندتان را در طراحی  دکوراسیون اتاق کودک خود در نظر داشته باشید. به طور مثال  اگر کودک شما به داستان های تخیلی علاقه دارد سعی کنید اتاقی با اشیا و وسایلی که در داستان های تخیلی وجود دارد برای او آماده کنید.

 یا اگر به ربات ها علاقه نشان می دهد با رباتها اتاق انها را تزیین کنید. اگر در  دکوراسیون اتاق کودک خود به این نکات توجه کنید و سعی کنید مطابق با آنچه که فرزندتان به آن توجه می کند و علاقه نشان میدهد اتاق او را بچینید با این کار به خلاقیت هر چه بیشتر فرزند خود کمک خواهید کرد و این بهانه ای می شود تا با استعدادهای فرزندانتان آشنا شوید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.