آی آر دکوراسیون

آی آر دکوراسیون را همیشه به خاطر بسپارید و از اطلاعات آن برای آرامش روحی و جسمی خود استفاده کنید ....

آی آر دکوراسیون

آی آر دکوراسیون را همیشه به خاطر بسپارید و از اطلاعات آن برای آرامش روحی و جسمی خود استفاده کنید ....

ارزیابی احتیاجات در دکوراسیون آشپزخانه


در اولین مرحله از دکوراسیون آشپزخانه  ، تمام اسباب و لوازمی را که نمی‌خواهید، از آشپزخانه خارج کرده و سپس با ارزیابی فضای آشپزخانه، فهرستی از احتیاجات، تمایلات و خواسته‌های خود تهیه نمایید . این فهرست می‌تواند شامل هرگونه اطلاعاتی در مورد دکوراسیون آشپزخانه مورد نظرتان باشد. 

هر انچه را که نیاز دارید لیست کنید به همه چیز فکر کنید و سعی کنید چیزی را از قلم نیندازید یکی از رایج‌ترین تغییرات این روزها، تخریب دیوار حائل میان دکوراسیون آشپزخانه کوچک و اتاق نشیمن است، لذا اگر از فضای موجود در این بخش از خانه‌تان رضایت ندارید، توصیه می‌شود تغییراتی از این دست را نیز در برنامهٔ طراحی خود قرار دهید. از طرفی لازم است جهت تبیین بهتر ملزومات و احتیاجات‌تان، قبل از اقدام به تکمیل فهرست، مشخص کنید که چگونه آشپزخانه‌ای مد نظر دارید؟

ارزیابی احتیاجات در دکوراسیون آشپزخانه

  

. آیا این مکان تنها با هدف پخت و پز مهیا خواهد شد؟ یا این‌که فضای موجود، به عنوان محیطی جهت صرف وعده‌های غذایی، مهمانی و گردهمایی‌های خانوادگی نیز عمل خواهد کرد؟ شاید بهتر باشد لیستی از مدل های که برای طراحی آشپزخنه به آن نیاز دارید را تهیه کنید. از مجلات دکوراسیون داخلی کمک بگیرید.

 به مدل های  دکوراسیون آشپزخانه توجه کنید به همه وسایل دقت کنید ترکیب رنگ ها را ببینید. ممکن است بخواهید ترکیبی از چند مدل مختلف از  دکوراسیون آشپزخانه را انتخاب کنید. این کار به شما کمک میکند قبل از هر اقدامی برای دکوراسیون آشپزخانه خود بدانید باید دنبال چه چیزی باشید. چگونه همه چیز را کنار یکدیگر بچینید و حتی چه وسایلی را تهیه کنید. البته باید در نظر داشته باشد که فضای آشپزخانه شما برای مدلی که انتخاب میکنید مناسب باشد.

 گرچه انتخاب سبک مناسب برای دکوراسیون آشپزخانه ایرانی شما امری شخصی بوده و تماماً به شما بستگی دارد، اما یقیناً بهره‌گیری از ایده‌های موجود و بررسی و مطالعه سبک‌های متفاوت، در کنار گردآوری تصاویری از معماری‌ها و دکوراسیون‌های معاصر نیز بسیار مفید واقع خواهد شد. 

در این مرحله از طراحی نیازی نیست که نگران قیمت‌ها و هم‌خوانی آن‌ها با بودجه‌تان باشید؛ تنها روی موارد مورد علاقه خود تمرکز کرده و بکوشید احتیاجات و توقعات‌تان را در چنین قالبی به تصویر بکشید. از آن‌جایی که کوچک‌ترین موارد نیز می‌توانند به منبعی برای الهام گرفتن مبدل شوند، توصیه می‌شود انجام این مرحله را در فرآیند  دکوراسیون آشپزخانه خود حتما در نظر داشته باشید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.